Vantaggi di i guanti di ciclismo SONICE

Guanti di ciclismu, SONICE si preoccupa di a sicurezza di e mani di tuttu u core, SONICE hà una forma tridimensionale fresca, una presa còmode è una doppia prutezzione.

1. Mantene caldu è friddu
Mantene a temperatura di e mani hè u compitu primariu di i guanti, in particulare per e zone di latitudine media è alta induve u ciclismu hè populari.Affruntà a temperatura di fretu severu à a stazione alpina, per evità u cuntattu direttu cù l'aria cù e mani, o per evità a perdita di calore in u corpu, hè trasmessa à u fretu Quandu u cunduttore mette nantu à u manubriu, i guanti anu. diventa unu di l'equipaggiu indispensabile.

Ancu s'è e nostre mani sò destre, u so pesu musculare hè relativamente chjucu cumparatu cù l'altri parti, è sò insulati da guanti, chì ponu prevene u ventu, resiste à a bassa temperatura, riduce u raffreddamentu evaporativu, riduce a probabilità di frostbite nantu à e mani, è ancu impedisce l'ipotermia. .

Vantaggi di i guanti da ciclista SONICE

2. Cuscini cunfortu
U ciclistu ùn hè micca solu di mette nantu à i vostri pedi.Esercitemu constantemente pressione nantu à e nostre mani durante a cavalcata.Solu quandu pudemu ottene u cunfortu durante l'ore di cavallu, pudemu veramente gode di u divertimentu di cavallu.
In fronte di terreni accidentati in diverse sezioni, i guanti ghjucanu u rolu di cushioning.A furmazione eccessiva pò mette pressione nantu à i tessuti molli, chì à u turnu comprime i nervi in ​​a manu, causendu u sindromu di u carpale cumuni.

3. Presa ferma
Certi guanti di bicicletta utilizanu a cumminazione di materiali è materiali di gomma per permette à i cavalieri è à l'atleti di ottene una presa megliu quandu viaghjanu, è per migliurà a manipolazione di e biciclette.Per a Muntagna chì cunquistò Offroad For Bikers, l'impurtanza di i picculi guanti ùn pò micca esse sottovalutatu.

4. Prutezzione di u dulore
Quandu affruntà una situazione d'urgenza, o ancu un disgraziatu crash di vittura, a reazione nurmale di u corpu umanu hè spessu aduprà e mani per sustene è bluccà u periculu esternu;però, e mani sò in realtà una di e parte più difficiuli di u corpu umanu per ricuperà.Un saccu di inconvenienti, è dunque i ciclisti sò sempre armati cumplettamente è ùn vi scurdate di portà guanti per riduce u gradu di ferita.

5. Facile à asciucàrisi
I ciclisti sò previsti di travaglià dura nantu à i pedali per un bellu pezzu, è hè inevitabbile chì sudanu assai è in ocasioni avè un nasu runny.À questu tempu, ùn hè micca solu una perdita di tempu per sguassate cù robba o carta igienica, ma hè ancu micca bonu per i cavalieri.Conveniente, assai persone sceglienu di utilizà a parte posteriore di u guantu per sguassà u sudatu è u nasu nantu à a faccia.


Tempu di Postu: Feb-01-2023